תחומי תעסוקה

קורות חיים לנוער

קורות חיים לנוער

קורות חיים לנוער – האם הם צריכים לכתוב קורות חיים

בני נוער עשויים לשאול את עצמם האם יש טעם בשליחת קורות חיים. איזה ניסיון חיים כבר יש לי? מה כבר אפשר לכתוב בקורות חיים? בחופשת הקיץ מעסיקים רבים מחפשים בני נוער לעבודות שונות, החל ממציל בחוף הים ועד למלצר בבית קפה. לצורך הגשת מועמדות לתפקיד בני הנוער צריכים להעיד על עצמם כמקצוענים כאשר הם מנסים להתקבל לעבודה. מעסיקים מחפשים בני נוער רציניים היכולים להפגין רצינות. מעסיקים רבים עשויים לחשוש מפני העסקת בני נוער, אך במידה והם יפגינו אחריות המעסיקים ישנו את דעתם.

מה לכתוב בקורות חיים

לפני תהליך כתיבת קורות החיים, חשוב לדעת לאיזה משרות אתם מתאימים. בשונה מבעבר, כיום לבני נוער יש אפשרויות תעסוקה רבות יותר מבעבר. למשל, בני נוער יכולים לעבוד בחנויות או בבתי קפה ולא רק בתור בייביסיטר. לכן, חשוב להשקיע בכתיבת קורות חיים. כאשר בני נוער מעוניינים לעבוד כמדריכים, הם צריכים להדגיש תכונות אופי המתאימות למשרה למשל, אחריות או ניסיון קודם בהדרכה.

לא כל העסקים מעוניינים בקבלת קו"ח דרך הדואר האלקטרוני

לא כל העסקים מעוניינים בקבלת קו"ח דרך הדואר האלקטרוני

האם להדפיס או לשלוח בדואר אלקטרוני

בשנים האחרונות חל שינוי בתחום שליחת מסמכים. אם בעבר אנשים נהגו להדפיס מסמכים, כיום חל שינוי ואנשים מעדיפים לשלוח מסמכים לדואר האלקטרוני. מדובר בתהליך האורך כמה שניות, כאשר בסופו המסמכים נשלחים לכתובת של המעסיקים.
אולם, חשוב לדעת כי ישנם מעסיקים המעדיפים שישלחו אליהם קורות חיים מודפסים ולא באמצעות הדואר האלקטרוני. כך או כך, לפני ראיון עבודה יש להביא קורות חיים מודפסים וגם לשלוח את קורות החיים בדואר האלקטרוני.