תכונות שליליות בקורות החיים

תכונות שליליות צריכות להופיע בקורות החיים אך במינון נכון

תכונות שליליות צריכות להופיע בקורות החיים אך במינון נכון

מהן התכונות השליליות שלך? מדובר באחת השאלות הפופולאריות ביותר בקרב מעסיקים. יש להניח שאתם חוששים לציין תכונות שליליות, היות ומדובר בסיטואציה בה אתם לא מעוניינים לפסול את עצמכם. ציון תכונות שליליות עשוי להתפרש כנקודת חולשה מצד אחד, ומצד שני אם אתם לא תציינו תכונה אחת שלילית אתם עשויים להיתפס כאנשים המרוכזים בעצמם.

הסוגיה של ציון תכונות שליליות היא סוגיה מורכבת הזוכה ללא מעט התייחסויות מצד מנהלים. מצד אחד כאשר מנהלים מגייסים מועמדים לעבודה הם מעוניינים לגייס את האנשים החרוצים והטובים ביותר,לכן במידה ואתם תציינו שאתם לא מסודרים זה עשוי לפגוע בסיכוי הקבלה שלכם לעבודה

ציון תכונות שליליות בקורות החיים לא חייב להוביל לאסון אלא בדיוק להפך. הכול תלוי באופן בו מציגים את הדברים. אומנם כדאי להימנע מציון תכונות שליליות בקורות חיים היכולות להזיק לכם, אך הבעיה עשויה להיפתר כאשר יודעים להפוך את התכונה השלילית לחיובית.

כתיבת קורות חיים

כתיבת קורות חיים

מהן תכונות שליליות בקורות חיים שניתן למנות במהלך ראיון עבודה

ישנן תכונות שליליות בקורות החיים שניתן למנות במהלך ראיון עבודה ולאפשר למעסיקים להתפעל ממגוון תכונות שיהפכו אתכם למועמדים בולטים לתפקיד.

  • עקשנות – מדובר בתכונה שלילית שהיא למעשה חיובית כלומר, כאשר אתם נתקלים בקושי בעבודה, אתם תתעקשו לגעת את מקור הבעיה ולמצוא דרכים שונות לפתרון הבעיה.
  • ביקורתיות – לא פעם ביקורתיות נתפסת כתכונה שלילית, בייחוד כאשר מעבירים ביקורת על אדם זר שאינו מתנהג לפי הקודים המקובלים. אולם, בסביבת עבודה ישנם קודים אחרים. כאשר אתם נתקלים בעובד בחברה שאינו פועל להצלחת החברה ועושה וטעויות, ניתן לבקר את הדרך העבודה שלו.
  • פרפקציוניזם – פרפקציוניזם יכולה להיות תכונה חיובית ושלילית. אנשים שסובלים מפרפקציוניזם יכולים להתעכב על דברים חסרי משמעות בעבודה. לעומת זאת, הם גם יכולים לבצע את המשימות בצורה הטובה ביותר.