הכנה לראיון עבודה הייטק

הכנה לראיון עבודה הייטק מתבצע בכמה שלבים, השלב הראשון הינו כתיבת ושליחת קורות החיים המתאימים למשרה שאנו רוצים ועל כך נפרט בהמשך המאמר.

כמן כן, ישנה חשיבות גדולה מאוד לראיון העבודה, ישנם חברות שיעזרו לכם להתכונן לראיון העבודה בהייטק ובעזרתם תוכלו להתקבל למשרה הרצוייה, לפרטים נוספים על ראיון עבודה בהייטק

קורות חיים ברשתות חברתיות – חשיבות ועדכון

החלטתם לחפש עבודה חדשה? מעדכנים קורות חיים? מה לגבי קורות חיים ברשתות חברתיות? טעות גדולה שמחפשי עבודה עשים היא להזניח את קורות החיים האינטרנטיים שלכם. בעידן בו כל אחר יכול לחפש את שמכם בגוגל, כתיבת קורות חיים ברשתות חברתיות היא פעולה חכמה מאוד שיכולה להיות ההבדל בין זימון לראיון עבודה לבין להתעלמות.

קורות חיים ברשתות חברתיות – חשוב מאי פעם

נשאלת השאלה, האם קורות חיים ברשתות חברתיות באמת יכולים להביא לי משרה נחשקת? תתפלאו לשמוע אבל מעסיקים אכן סוקרים רשתות חברתיות בחיפוש אחר מועמדים למשרה. מעבר לכך, במידה וזומנתם אל ראיון עבודה סביר להניח שהמראיין שלכם 'יגלגל' את שמכם ויחפש עליכם מידע. קורות חיים ברשתות חברתיות מקצועיות ובכלל יכולים לעזור להשיג את הרושם הנכון.

עדכון זהיר של קורות חיים ברשתות חברתיות

אם הרשת הפרופיל המקצועי שלכם ברשת החברתית כולל קולגות מעבודה הנוכחית שלכם (במיוחד מי מההנהלה) חשוב מאוד להיזהר בעת עדכון קורות החיים. חיפוש עבודה חדשה בזמן לא עזבתם את הקיימת היא נושא רגיש ובהחלט רצוי למזער את המיודעים על כך. עדכון של קורת חיים ברשתות חברתיות לעיתים קרובות או עדכונים רבים לאחר תקופה של 'שקט' בהחלט עלולים לעורר שמועות לא רצויות. כדי להימנע ממצבים מביכים, עדכנו את קורות החיים שלכם פעם אחת לפני תחילת החיפוש  והניחו להם. רוצים להיות בטוחים שעשיתם עבודה טובה? חפשו ראשית קורות חיים לדוגמא ברשתות חברתיות מהתחום שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>