הפצת קו"ח

הפצת קורות חיים צריכה להתבצע בצורה יעילה ונכונה

הפצת קורות חיים צריכה להתבצע בצורה יעילה ונכונה

נקודות חשובות בעת הפצת קורות חיים

כאשר קורות החיים שלכם מגיעים לחברות השמה או למעסיקים שונים הם כרטיס הביקור שלכם באמצעותו יקבע הרושם הראשוני. לכן, כדאי להשקיע זמן ומחשב בכתיבת קורות חיים. בעת הפצת קורות חיים חשוב מאד להתייחס לפרמטרים הנ"ל:

  • צורה – חשוב להקדיש זמן לכתיבת קורות החיים, כך שיהיה ניתן להעביר אותם למעסיקים בצורה הטובה ביותר.
  • תיאור המשרה – כאשר מכניסים משרה מסוימת לקורות החיים שלכם, כדי לכתוב תיאור מפורט של מה כללה המשרה בה עבדתם, וכן סוג התפקיד.
  • שמירה על סדר כרונולוגי – כתיבת קורות חיים לא דומה לכתיבת רשימת קניות. בכתיבת קורות חיים כל מילה חשובה. לכן, כדאי להקדיש מחשבה רבה לסידור המילים במסמך ולשמור על סדר.

כיצד לשדרג קורות חיים

כל מחפשי העבודה יודעים כי יש ביקוש רב לשליחת קורות חיים מסודרים לכל תפקיד, בין אם מדובר בתפקידים משניים או זוטרים. היות והמעסיק אינו מכיר אתכם, עליכם להשקיע מחשבה רבה בעיצוב קורות חיים וליצור קורות חיים שיהיו מעניינים, כדי להגדיל את הסיכויים לקבלת המשרה. שדרוג קורות חיים משמעותו להוציא מקורות החיים כל אינפורמציה שעשויה להרחיק אתכם מקבלת המשרה. למשל, אם עבדתם בתקופת לימודי הכלכלה כמלצרים, אפשר לוותר על העבודה הזו. מצד שני, אם עבדתם בתור מדריכים בקייטנה בחופשת הקיץ ואתם מחפשים עבודה בהדרכה, אפשר לכתוב את העבודה הזו.

קורות חיים צריכים להיות מותאמים לצרכים שלכם

קורות חיים צריכים להיות מותאמים לצרכים שלכם

קורות חיים לדוגמא – התאמת המסמך לצרכים שלכם

קורות חיים לדוגמא הנם כלי מצויין ליצירת קורות חיים לאנשים שאין ברשותם גם כתוב שלך מסמך קורות חיים. לאחר יצירת הקובץ יש להתאימו לצרכים שלכם. בעת כתיבת קורות חיים כדאי לזהות את הדוגמא המתאימה ביותר מבין הדוגמאות השונות. מתכנתים למשל נדרשים להפגין יכולת טכנית גבוהה, לכן קורות חיים לדוגמא של מתכנתים ידגישו את הצורך באנשים בעלי יכולת טכנית גבוהה.